Rozczarowani T-mobile - rezygnujemy z umowy po 10 latach

Rozczarowani T-mobile – rezygnujemy z umowy po 10 latach

O tym jak T-mobile nas oszukało i dlaczego przejdziemy do konkurencji.

tmobile1

 

Od ponad 10 lat miałem podpisaną umowę na abonament w T-mobile. Około 70 zł miesięcznie. Niestety w tych 70 zł były tylko rozmowy więc każde wysłanie smsa czy użycie internetu generowało dodatkowe koszty co w praktyce oznaczało płacenie 100-150 zł miesięcznie. Całe szczęście przed naszym wyjazdem do Stanów kończyła się umowa więc postanowiłem zrezygnować i przejść do konkurencji. Wtedy zadzwoniła do mnie Pani z T-mobile z propozycją, która miała mnie przekonać do pozostania.

W praktycznie tej samej cenie miało być więcej minut i co najważniejsze podczas pobytu przez 3 miesiące w Stanach mieliśmy mieć darmowe rozmowy z wybranymi numerami t-mobile w Polsce! (na początku chyba nawet była mowa o wszystkich numerach T-mobile) A, że cała rodzina i znajomi mieli telefony w tej sieci postanowiłem zacisnąć zęby i przedłużyć umowę na kolejne 2 lata bo normalnie ceny rozmów ze Stanów do Polski kosztowały fortunę. Pani była zadowolona i z chęcią przedłużyła umowę.

Pojechaliśmy do Stanów i wydzwanialiśmy do Polski z byle pierdołą, bo w końcu rozmowy były darmowe. Do czasu kiedy przyszedł pierwszy rachunek. Ponad 1500 zł za miesiąc! Okazało się, że jednak rozmowy darmowe nie były, a nawet kosztowały kilka złotych za minutę.

Zadzwoniliśmy do T-mobile z prośbą o wyjaśnienia – uznałem, że może czegoś nie kliknęli i usługa nie została uruchomiona – zdarza się.

Pierwsze słyszeli o takiej ofercie. Kto z nami rozmawiał podczas przedłużania umowy? Kto by to spamiętał. Doszli do tego po kilku dniach. Poprosiliśmy o odtworzenie rozmów bo w końcu dla “naszego dobra” wszystkie rozmowy są nagrywane. Okazało się, że część rozmów została już wykasowana a w pozostałych nie ma śladu po przedstawieniu nam takiej oferty. T-mobile stwierdził, że musieliśmy źle Panią zrozumieć (choć 5 razy prosiliśmy ją o potwierdzenie, że to na pewno o to chodzi) i niestety ani pieniędzy nam nie zwrócą ani umowy nie rozwiążą. Krótko mówiąc najpierw nas naciągnęli a potem olali.

Całe szczęście zaraz kończy się przedłużona wtedy umowa a my szykujemy się do zmiany operatora na takiego, który szanuje klienta – pewnie będzie to Play albo Orange. A z T-mobile więcej nie skorzystamy.

Dziękuję. Dobranoc.

 autor wpisu: Karol Lewandowski 

karol@busemprzezswiat.pl

—————

Edit

Na wykopie gorąco o naszym wpisie: http://www.wykop.pl/link/2097252/rozczarowani-z-t-mobile-rezygnujemy-z-umowy-po-10-latach/

Edit 2

Hotmoney też już pisze o sprawie: http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/TMobile-powiedzial-mu-ze-bedzie-rozmawial-za-darmo-Zaplacil-1500-zl-a34381

O tym jak T-mobile nas oszukało i dlaczego przejdziemy do konkurencji.   Od ponad 10 lat miałem podpisaną umowę na abonament w T-mobile. Około 70 zł miesięcznie. Niestety w tych 70 zł były tylko rozmowy więc każde wysłanie smsa czy użycie internetu generowało dodatkowe koszty co w praktyce oznaczało płacenie 100-150 zł miesięcznie. Całe szczęście przed naszym wyjazdem do Stanów kończyła się umowa więc postanowiłem zrezygnować i przejść do konkurencji. Wtedy zadzwoniła do mnie Pani z T-mobile z propozycją, która miała mnie przekonać do pozostania. W praktycznie tej samej cenie miało być więcej minut i co najważniejsze podczas pobytu przez…

Review Overview

Ceny

odradzamy

Summary : Zdecydowanie nie polecamy

User Rating: Be the first one !
20

About Karol Lewandowski

Karol Lewandowski
Bloger, podróżnik. Z wykształcenia inżynier robotyki, magister zaawansowanej informatyki. Z zawodu grafik komputerowy. Pomysłodawca i organizator projektu Busem Przez Świat. Odwiedził ponad 50 państw na 5 kontynentach. Jako jedyny z ekipy wziął udział we wszystkich wyprawach. Autor książek "Busem Przez Świat. Wyprawa Pierwsza" i "Ameryka za 8 dolarów" i "Australia za 8 dolarów". Kontakt karol@busemprzezswiat.pl
  • Klient jest szanowany tylko podczas podpisywania umowy, potem wszystko idzie w niepamięć 🙂

  • aga

    Znajomi pracowali w Orange, radzę unikać.

  • Harrold

    to jest właśnie cała polityka z tmobile. Teraz wysłali wszystkim starym klientom umowy że albo mają płacić więcej albo sieć zrywa umowę którą wcześniej sama zaproponowała. Nie ma możliwości się nie zgodzić.
    Tutaj więcej o tej bulwersującej sprawie
    http://harrold-tv.blogspot.com/2014/08/skandaliczny-krok-t-mobile-siec-oszustow.html

  • lea

    Miałam taką sama sytuację z Orange w 2007 roku.

  • antytmobile

    olac t-mobile;) teraz podnosza abonament wiec bez konsekwencji mozna rozwiazac umowe

  • Maciej

    Play ani Orange nie szanują klienta po zakupie umowy.
    Lepiej poczytać co oni wyprawiają.

  • ObiG

    Niestety okazuje się, że rozmowy z T-Mobile trzeba nagrywać. Ja od zaraz 2 miesięcy nie mam internetu na 2 numerach i najlepsze jest to: “że przecież może pan rozmawiać” albo “usterka chwilowa to taka, która nie jest na stałe”

    Zobaczcie sami co to za firma – światowe standardy, ale Polska to już 3ci świat:

    http://www.youtube.com/channel/UCUf2y1ir9P_22GOZgrDmjkw/videos

    Pozdrawiam Busem Przez Świat!

  • Moja mama miała podobną sytuację w T-mobile. Też miało być za free za granicę i w ogóle, ojciec pojechał za granicę, wydzwaniała non stop i nabiła kolosalny rachunek. Później Pan w T-mobile tłumaczył się, że tata miał sobie kupić niemiecką kartę T-mobile i wtedy byłoby za darmo. Tylko że byłam z nią przy podpisywaniu umowy i nic takiego nie słyszałam. W umowie wszystko jest niejasno opisane, wydawałoby się że promocja dotyczy wszystkich numerów należących do sieci T-mobile. Oczywiście pieniędzy nie odzyskała, no bo jak?

  • Obywatel Świata

    Już dawno zrezygnowałem z T-Mobile, a też bawiłem się z nimi dość długo. Nie żałuję, dziś jestem w Play i problemów nie miałem żadnych na szczęście 🙂 ale jak ktoś już wcześniej napisał może dogadać się z jakimś operatorem, który będzie miał reklamę za free 🙂

  • masako sato

    Nie ma możliości, żeby już po kilku miesiącach rozmowy zostały skasowane. To co zostało obiecane w rozmowie przedłuzeniowej musi obowiązywać nawet jesli pracownik bajek naopowiadał. Nawet mozecie się ubiegać o uzyskanie przeprowadzonej rozmowy sprzedażowej( zeby sie upewnic jak wygladała rozmowa). Ja na waszym miejscu bym nie odpuszczała.
    PS. zajmuję się rozpatrywaniem takich rekamacji w konkurencyjnej sieci, wiec wiem jak to powinno wyglądać.

  • Iza

    ja mam telefon w plus na firmę i jest ok. Wielu znajomych ma play i jest zadowolonych. W Orange ( wczesniej Idea byłam od ’99 przez 10 lat i z radością stamtąd odeszlam.. klienta mają w głebokim powazaniu… )

  • Marek

    Już dość dawno zainstalowałem sobie na Androidzie aplikację Automatic Call Recorder. I właśnie dzięki temu mam okazję SKUTECZNIE walczyć ze swoim operatorem (nie T_Mobile, ale oszukuje każdy), bo mam własne nagranie tej rozmowy.

  • asia

    A może zorientujcie się czy w ramach dobrej oferty dla Was jako osób często wyjeżdżających za granicę jakaś sieć np. Play nie chciała by z Wami zacząć współpracować 🙂 Orange ma lub miało Wojciechowską, to może Play zechce Busem Przez Świat 🙂 To byłaby dla nich niezła reklama w kierunku młodych ludzi 🙂

  • piotr

    ja bym się tak szybko nie przenosił do innych sieci – jak zgłębicie ich oferty to kwiatki same wyjdą – w play trzeba dopłacać do podstawowego abonamentu jeśli chcesz mieć np nielimitowane smsy…

  • Odrzutchazana

    W USA można kupić kartę sIm u lokalnego operatora i abonament na miesiąc w ramach którego są darmowe rozmowy na komórki i telefony stacjonarne w całym USA oraz na komórki i telefony stacjonarne w Polsce. Koszt ok 60$.

  • Maciejooo

    Mam Orange 2 lata – ciągłe zrywanie zasięgu (miałem wcześniej Erę/Tmobile i zasięg był wszędzie a rozmów nie rwało – w OrANGE TRAGEDIA) i internet działający jak przed 10 laty. Nie wdepnijcie w kolejne g….

  • Emo

    Miałem podobny przypadek, przedłużałem umowę w salonie T-Mobile. Razem ze mną były jeszcze 2 osoby, które wszystko również słyszały więc nie mogło nam się wszystkim razem “przywidzieć”. Pani zaoferowała mi pakiet internetowy za darmo na 3 miesiące za darmo, należy pamiętać tylko później o wyłączeniu żeby nie było dodatkowych opłat. Rachunek po miesiącu 800zł, reklamacja odrzucona, ponieważ nikt nie mógł nam nic takiego zaproponować, ponieważ takiej promocji, ani takiego pakietu w ogóle nie było.

  • były klient orange

    Orange ODRADZAM!!!
    Zakładają simlocki na swoje telefony a za ich odblokowanie życzą sobie 70 zł nawet po zakończonej umowie!!!

  • Lyca

    W lyce mobile po wykupieniu pakietu 500 minut do Polski z Niemiec okazało się ze jest ich 200. Kod na te 500 minut dostałem z infolinii lyca. Najlepsze jest to ze dzwoniąc na infolinię słychać ze rozmowa jest darmowa do momentu zgłoszenia się operatora a kasę mi wzięło mimo że nikt nie odebrał. Dzwoniłem kilka razy. Dużo to kosztowało zanim ktoś odebrał.

  • jan

    dlatego takie rozmowy sam też nagrywam

    • tre

      To cię wsadzą za nagrywanie.

  • userpasswordloginathelldotcom

    Coz polecam lyce mobile albo cos podobnego z Uk do PL 1p minuta

  • Andżelika

    Polecam Play, jest możliwość aktywacji pakietów rozmów w roamingu.

  • tmb

    Ubezpieczyłem komórkę od przypadkowych upadków, bo ostatni telefon tak właśnie zniszczyłem. Po 30 min. Oczekiwania w salonie(Echo Kielce pan obsługiwał klienta a pani coś super ważnego robiła w komputerze), dowiedziałem się, że mam zapłacić 10% wartości napr, więc co to za ubezpieczenie! Oczywiście nie mieli zastępczego telefonu, a pan grzecznie powiedział, bym pojechał do salonu na drugi koniec Kielc. Gdy oburzyłem się, bo to z godzinę jazdy-remonty- i parkingu żadnego w pobliżu zadzwonił i spytał czy mają. Nie mieli. Lekko licząc byłaby godzina w plecy. Tu się spytał gdzie ma zadzwonić jak naprawia, no chyba do Pana Boga, bo mój tle. w naprawie.

  • skydancer

    Zebys sie nie zdziwil, jak inne firmy szanuja klienta. Mysle, ze taki numer jest w stanie wywinac kazdy operator komorkowy w Polsce.

  • Łukasz

    Na Orange uważajcie, już dwa razy cudownie moja oferta okazała się inna (pod względem warunków lub finansów) od tej przedstawionej przez telemarketera i sprzedawcę w sklepie stacjonarnym… Pierwsza sytuacja była podobna: “my nie mamy takiej oferty”, a przy drugiej abonament cudownie zdrozal z 18,99 na 25,99 (netto)….

  • Daniel

    Polecam Play. Dużo osób jest w tej siedzi i są zadowoleni.

    • a jak w playu wyglądają koszty rozmów i internetu w roamingu?

      • Ewelina

        Karol, tak jak wszędzie. Unia reguluje opłaty wewnątrz i od 2015 roku ma obowiązywać stawka, taka jak na rozmowy krajowe. Jeśli chodzi o rozmowy poza UE, to również stawki podobne. Ja również polecam Play – jestem od kilku lat i nie miałam podobnych akcji. Teraz mam abo za 39,90 netto – nielimitowane rozmowy krajowe/sms/mms do wszystkich + 3GB Internetu. To oferta dla firm. A jest też wersja z roamingiem w Europie w cenie abonamentu.

      • Albert

        Podpisuje się pod tym! Miałem Idea ale po zmianie na Orange było kiepsko, podobnie miałem z Era/T-Mobile a od 5 lat korzystamy z Play i jest ok. Wielu znajomych ma w Play a pakiety nie limitowanych rozmów w sieci kosztują grosze.ostatnio kuzyn przeszedł Orangepo 8 latach i jest super zadowolony! O ile się nie mule to jest marka z szwedzkimi “korzeniami” 😉 wystarczy sprawdzić kto jest prezesem i porównać z logiem szwedzkiej sieci Telia 😉