Italia miniTrip – Dzien 2 – Busem Przez Świat

Italia miniTrip – Dzien 2

O 4 rano udaje sie wyruszyc z warsztatu. Do naszej ekipy dolacza elektryk Grzesiek, musimy tylko podjechac do Olesnicy po jego rzeczy.

Niestety nie udaje sie ujechac daleko, bus traci moc ,nie reaguje na gaz, a sprzeglo zaczyna sie palic. Wracamy do Swidnicy holowani przez naszego drugiego busa.

Pomimo dnia wolnego przyjezdza do nas mechanik Lukasz. Przy wlocie powietrza cisnienie zassalo i zgniotlo nam rure, a w ukladzie chlodzenia pekl przewod.

Niestety dalej jest problem z gazem i z moca – jesli za wolno wcisnie sie pedal gazu to wogole nie dostaje paliwa. Musimy wiec szybko i ostro gazowac zeby mogl jechac.

Postanawiamy mimo wszystko wyruszyc w trase. 11osobowa ekipa (bo dolaczyl do nas elektryk Grzegorz) pakuje sie w 2 busy (drugi to czerwony busik T3 z Wroclawia) i rusza w kierunku przejscia granicznego Kudowa-Slone.
Po kilkudziesieciu kilometrach przyzwyczajamy sie do szybkiego gazowania.

Przed polnoca udaje nam sie dojechac do granicy i wyjechac z Polski. Abysmy i tym raze nie rozkraczyli sie juz w Czechach.

image

About Karol Lewandowski

Karol Lewandowski
Bloger, podróżnik. Z wykształcenia inżynier robotyki, magister zaawansowanej informatyki. Z zawodu grafik komputerowy. Pomysłodawca i organizator projektu Busem Przez Świat. Odwiedził ponad 50 państw na 5 kontynentach. Jako jedyny z ekipy wziął udział we wszystkich wyprawach. Autor książek "Busem Przez Świat. Wyprawa Pierwsza" i "Ameryka za 8 dolarów" i "Australia za 8 dolarów". Kontakt karol@busemprzezswiat.pl
  • katarina

    Gdzie kupilście wuz?

  • Krzysiek

    Widzę, że już w Austrii, więc chyba udało się przejechać Czechy bez awarii

x

Check Also

Jak zarobić na opóźnionym locie 2500 zł?

Żadna linia lotnicza Wam tego nie powie i dlatego większość ludzi nawet nie wie jakie ...

Przeczytaj poprzedni wpis:
Italia miniTrip – Dzien 1

Od 3 dni mechanicy Terwer Autoserwis i nasz znajomy elektronik Grzesiek z kolegami, Kotem i ...

Zamknij